sammanfattning utav gårdagen

Publicerat: 2010-07-20 / 11:17:17
Avgång 09:17, mina förväntningar lutade på en skön åktur med ljuv musik men icke sa nicke! Hur kan rix fm påstå att dem har ny och fräsch musik när dem än idag spelar taio cruz - break your heart? mitt humör låg på 0 just då och jag strävade efter underhållning men det bästa jag kunde få var sommarprat på p1..

Film och korsord var det bästa som hände mig under resan, att äntligen få fördriva tid på något underhållande men det var ingen höjdare när det hade gott 1 timme... att klura på "sitter bra" blev snabbt uttråkande.

Snart framme! kändes som en evighet, att sitta upp och ner på en stol under 6 timmar är inget jag kan rekommendera, så småningom var vi framme, snabbt in med packningen i huset, gick iväg på restaurang
(21:00), kom hem, somna.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback