→Fobier←

Publicerat: 2011-05-30 / 17:15:12
Skåningar som försöker prata stockholmska - Det är nog det mest irriterande jag vet. Bb-martin är en av de värre exemplen. Enligt mig låter stockholmska fint men när en infödd helsingborgare klämmer fram "aaaaa, jag veeeet". Det låter som en iq befriad förlamad kossa. 

Oborstade tänder - Asså lukten är lika hemsk som nygödslad åker och DET är inget att skämta om..

Fästingar - okej, jag dör inte om jag ser en 0,1 mm stor på min hand men vafan, 3 cm tjock kropp? på en fästing gör väl inte någon människa glad? stackars igelkottar, är ni verkligen tvungna att krypa kring och under varje träd? jag är nog rätt glad att jag inte är tarzan.









Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback