→ Stör-moment ←

Publicerat: 2011-05-28 / 10:35:38
1. Mjuka handdukar. Usch  och fy, jag hatar bokstavligen talat mjuka handdukar. Dem ska va rispiga och hårda annars går det ju inte att torka sig. De mjuka tygerna fastnar ju på kroppen och vem vill gå runt med en handduk resten utav dagen? så de gånger jag fyller år, köp inte en mjuk handduk om du inte vill riskera att bli snead resten utav livet. Det är ingen vacker syn det..

2. När man har ett sandkorn i skon. Allvarligt talat, vem orkar snöra upp conversen, ta av dem och skaka lite på dem och sen ta på dem och knyta igen? det tar ju lika lång tid som att gå till månen fram och tillbaka. På grund av min lathet sitter det nu x antal sandkorn inpräntade i min fotsula.. 

3. När bakingredienserna är slut. Det börjar med att jag är sjukt taggad och kan inte vänta till kaksmeten är färdig men självklart är sockret/mjölet slut. "men man måste alltid titta först vad man har hemma" NEJ, tror du verkligen att jag orkar det?!

4. yes, nu ser jag bra ut. Fina kläder och fin i håret. Gör lite frukost, häller upp juice, splash! över hela tröjan. ARGHDGHDHDHGHDDHG

Kommentarer
  elin

det är ju skönt med mjuka handdukar, annars gör det ju typ ont när man torkar sig :O

ställ några frågor på min blogg hihi så e du bäst, har liksom frågestund :D:D::D

2011-05-28 / 21:11:16        http://eliinlinnea.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback