Answers

Publicerat: 2010-12-30 / 09:21:15
vet ni vad? jag vaknade precis och har inget annat för mig så just därför tänker jag svara på det ynka 5 frågor, men tack ni filurer som skrev! 

Har du några husdjur? hm... jag hade en katt en gång i tiden men efter som att jag fick allergi fick vi lämna bort den, allvarligt talat, vad taskigt! men jag har alltid velat ha en, fast att ha ett djur men hosta och nysa stup i kvarten vet jag inte om jag är så pigg på.. 

Vad är ditt favvo godis? allt surt, lovely! innan var det det cola flaskorna (de bruna ) som föll mig i smaken men oj vad tråkigt godis

Var bor du? jag bor i laröd utanför helsingborg! för er som bor i lappland, det är en liten by med ett par hus och en skola, mer märkvärdigt är det faktist inte

Är du kär? när man var mindre var kär ett ord som användes hela tiden, trots att man inte snackat med killen eller visste hans personlighet så var man "kär". Nu är det lite svårare och det är ett starkt ord. Men nej.

Vad har du för betyg?
Jag vill inte kasta ut mina betyg på bloggen igentligen men efter som att du frågar så varför inte... nämner dock inte alla, bara det "större" ämnena. 

Bild - MVG
No - VG
SO - VG
Engelska - VG
Matte - MVG, och nej jag är igentligen inget snille

update

vem är din bästa kompis? jag har inte en bästa kompis, amelie var min allra bästa kompis men inte längre. Jag har många bra kompisar som t.ex. emma, julia, hedvig, alicia osv.

vilka är dina närmsta kompisar? bästa kompisar = närmsta vänner, samma innebörd enligt mig. men iallafall, samma svar som ovan.

vad tycker du om att göra när du är ensam? ni förmodar säkert att jag ska svara något random men så är inte fallet, jag tittar film, bakar, datan, målar naglarna, städar mitt rum (det har blivit en vana efter som att städa för mig är plocka undan kläder och kläder kastar jag omkring mig varje dag)

är du rädd för att vara ensam hemma?
nej! verkligen inte. Innan var jag, så fort jag hörde minsta knarr i golvet sprang jag snabbare än usain bolt uppför trappan och gömde mig inne på mitt rum, "rädd för mig egen skugga". Nu är det rätt skönt, man kan ju ha högsta volym på musiken

är du rädd för spindlar? haha nej. det är ju inte så att jag kan ligga och mysa med en hårspindel i sängen men rädd är en överdrift. antar att jag är den första som inte är det?  



Kommentarer
  Jonnie

sv: visst e de tjusigt haha, ha ett bra nyår :)

2010-12-30 / 10:16:04        http://www.Alwaysfabulous.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback