Två frågor

Publicerat: 2011-07-22 / 09:32:17
Vilket gymnasium och vilken linje ska du börja på? :)
Efter som att jag inte vet sälv så kan jag tyvärr inte svara på det. Jag har kommit in på Olympia Samhälle - Samhälle som jag igentligen inte riktigt vill gå på pga. omdömen från andra som man har hört nu. Jag har dock gjort ett omval till campeon samhälle men tydligen så kommer de reserver som har lägre poäng än mig in före efter som att de sökte till skolan från början. Jag kommer antagligen att få reda på om jag kom in på campeon den 4 augusti, så meddelar er då. Ni får hålla tummarna med mig trots att chansen är minimal..

Riktigt snygg tröja (HÄR) var kommer den ifrån?
Både plaggen kommer från H&M!  




Kommentarer
  Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har en tävling i samarbete med Solentro. Alla som tävlar får 150kr att handla för. Hoppas du vill vara med! :D kram!

2011-07-24 / 02:16:58        http://adaras.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback