Var det någon som sa spräckt iphone?

Publicerat: 2011-07-12 / 09:19:51


I ett desperat försök att springa och gömma oss bakom busken tog jag i en aning för mycket och min älskade trillade ur fickan. Snäll och omtänksam som jag är plockade jag upp honom och la i honom i fickan igen utan någon omtröstan. 2 min senare slog det mig att jag kanske skulle se så att allt fungerade som det ska, och det gjorde det. Dock var hans utseende mindre väl fungerande. Från att ha haft en ungdomlig och slät hy så har han blitt en 90 årig gammal gubbe med x antal rynkor. Buhu, nu får jag istället använda min mobil från 1200-talet så om jag snear ut er totalt om ni smsar, lugn. Jag har kanske bara inte har ert nummer



Kommentarer
  Alicia vem annars

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA asså orkar inte dig Agnes HHAHAHA

2011-07-13 / 01:20:05    

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback