Fortunate

Publicerat: 2011-06-09 / 22:42:38
Jag vet inte om det är sorgligast att jag aldrig kommer att få träffa dig eller att jag ens hoppas att jag kommer få träffa dig, vilket är 0 % chans. Reese witherspoon, fuck you





Mitt plötsliga inlägg kl. 20 i 11 om robert pattinson beror på att jag alldeles nyss såg filmen "Water for elephants". Jag rekommenderar verkligen filmen för de som gillar kärleksfilmer och robban. Dock är den rätt sorglig med tanke på djur-misshandel.. usch, det är svårt att förstå att det verkligen händer sådant i världen, just nu, i detta ögonblick. (poetiskt, jag vet) (förstår stämningen, jag vet)


Kommentarer
  FILIP FRIBERG JA

http://existenz.se/out.php?id=21528 <--

2011-06-14 / 02:01:02    

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback