Uppdrag 1: Snygga pågar

Publicerat: 2011-03-25 / 15:23:37

Jake gyllenhaal
Jag smälter (bokstavligen) varje gång jag ser han, och det är inte varje man som lyckas med det..
det finns inte mer att säga mer än att du är fullkomligt GORGEOUS


Robert Pattinsson
robban.. av någon konstig anledning är det ett måste att ha med dig på listan, vilket i och för sig är synd för trots att om man skulle förändrat hela sitt utseénde för din skull och efter din smak skulle det vara en kö på 10000000 tjejer till som väntar på att få en skymt av ditt finger, vafan! finger? nej, hårstrå. 
men jag kan inte ungå att tycka om dig iallafall. jag erkänner, i have a crush on you. sccchh.. 


Chase Crawford
shit du, gjorde det ont när du föll?
hur lyckas man skapa en människa med ett så perfekt utseénde?! asså, din fotankel är snygg? och hur normalt på en skala är det? 0000000.
Där emot är du inte en lika pudding i tv vilket är synd. Men i photoshop's värld, är du en dröm.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback